jag skulle ta en kula för dig

tom. 
jag är alldeles tom.
jag vet inte varför jag går ut i kylan och sätter mig, och sitter där och stirrar, och sitter där hur länge som helst. jag vet inte varför jag har på mig jackan, fast jag är inne.. förmodligen för att jag tänker gå ut snart igen och plåga mig själv med kyla. någon annan metod vågar jag inte ta till.

jag vet inte varför jag inte äter fast jag mår illa för att jag är så jävla hungrig.
jag vet helt enkelt ingenting. jag vet inte ens om jag ska till skolan imorgon. jag kommer aldrig orka, inte en chans

Kommentarer
Postat av: emma

men gumman, kom till skolan bättre att räffa folk än att sitta hemma och tänka?<3<3

2010-10-17 @ 23:39:13
Postat av: Anonym

vad var det som hände mellan dig och din kille ??

fett sorgligt jue, läst din blogg fett mkt o sen är du värsta lessen . kan du inte berätta ?

=(

2010-10-28 @ 00:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0