krampåer

alltså. jag har fortfarande ont i min jääääävla skalle! vad fan är grejen? Hur som helst, lyssnar på arvingarna och njuter en aning. mumsi! Idag efter skolan så har jag hängt lite med lina, de är fint de ;) på lördag ska jag träffa alla tjejerna och fira alec som blitt hela 18 höstar. sket mysigt. sen får vi se vart kvällen för oss. 

är iallafall sjuuukt less på folk som inte visar någon som helst tacksamhet just nu. eller folk som bara skiter en rakt i ansiktet, det är så jävla ledsamt. men, sånt man får ta antar jag. men de blir inte så jävla kul att försöka ställa upp när man inte ens får något tillbaka eller när personen i fråga itne ens vill ha ens hjälp. 

nog om det. nu ska jag duscha av mig, sen ska jag lägga mig tidigt ikväll. var så jävla trött idag, så känner att jag behöver sova. och förresten, tandställningen åker preliminärt ut den 24 november så jag är ööööverlycklig AAAA:D:D Så jävla sköönt!! Puss och Godnatt

Kommentarer
Postat av: sara

älskar din header amina, så fin! :)

2010-10-07 @ 21:02:46
URL: http://barasaraolsson.blogg.se/
Postat av: amina

sv till sara: haha :D du är konstig du. den är helt tråkig ju :(

2010-10-11 @ 00:23:25
URL: http://aminis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0