Paranormal Activity, buhu

Halvtolv lördag natt kom älskling till mig. Laddade upp med lite saft sådär på kvällskvisten och satte på Paranormal Acitivity....... fel av oss. /mig, som faktiskt ville se den, eeh. men det är en annan femma, javisst. 

nu är jag bara skit rädd. Robert har åkt hem denna underbara söndag, och jag är ensam. skiter snart ner mig! känner på mig redan nu att jag INTE kommer kunna sova ikväll. fuck :( 

Nu har jag fått numret till ett annat jobb också, så måste ta mig i kragen och ringa dit med. Spara lite para till sommaren 2011 som ska bli den bästa. wow. 

Nu ska jag försöka få tag i älskade sanna, och därefter, tro det eller ej, sova. hihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0