Perfect memories

Jag vet att jag inte har uppdaterat så mycket på senaste, förlåt för det, mina trogna läsare. ni är trots allt några styckna iallafall! jag har inte riktigt orken eller tiden just nu. Jag fick en fråga om varför det tog slut mellan mig och robert, och det är väl inte direkt något jag vill gå in på så mycket direkt, men man blir ju faktiskt nyfiken om man följer någons blogg och något händer, så jag förstår. För att göra en lång historia kort, så bråkade vi mest hela tiden. Och tillslut så rinner det över, och det gjorde det för både mig och robert. Vi hade ingen respekt för varandra längre, så det funkade helt enkelt inte. vi provade med alla jävla metoder som skulle funka, men icke. 

Nu är vi på spåret igen, och jag vill verkligen att vi ska kunna bli det vi en gång varit förut, för jag älskar robert så sjukt mycket. Det är inte bara en pojkvän, det är en bästa vän, en hjälpande hand, en röd tråd i mitt liv som jag vill följa. Jag hoppas såklart till tusen att det reder ut sig, och att vi hamnar på rätt bana igen. men man vet ju aldrig vad livet har att ge... det är bara att böna och be till högre makter helt enkelt :) 

Den här veckan har jag spenderat nästan alla dagar med robert, det har varit jätte skönt. Imorgon är det fredag, vilket innebär tre prov, och sedan ska jag till Kappahl för att lämna APU-papper, fick nämligen min praktik där. Sen följer jag med robert hem och njuter för stunden. Han åker till värmland över höstlovet, så då syns vi inte på en vecka. klockan är över elva, och jag ska upp sex, så jag antar att det är lika bra att borsta tänderna och krypa ner till kojs snart. Men först, måste jag nog plugga lite till. (och titta fb...) godnatt, och hoppas svaret dög :)
Så himla fin! 
maskerad. fin dubbelhaka på mig ;)
kommer aldrig glömma hur jävla kul vi hade den där jävla dagen. Bara med dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0