your love is my drug

i torsdags slutade jag fyra, och direkt efter det så drog jag ner på stan och inväntade älskling! vi gick och hämtade ut biljetterna till bion "Going the distance". Sen drog vi en buffé på Little Italy och det var GRYMT gott och jätte mysigt :D

18.10 började bion, och vi var dom ända i hela salongen, så jävla fult hahah! men mysigt.... gr. 
och jag säger bara det, fyfan vilken rolig film. älskar både Justin Long och Drew Barrymore och det var en scen som gjorde så att både jag och robert inte kunde andas och nästan ramlade av stolarna, den va så jävla rolig :D och jätte fin! 

var hemma halv tio ungefär, då satte vi på kvarteret skatan och sen slocknade vi nog ganska fort skulle jag tippa på! en hel bra kväll, som vi verkligen behövde. tack hjärtat mitt<3 


(ouff! fyfan, helt vidrig bild, jag har säkert hela tandställningen full av popcorn också! och roberts frilla ser inte heller så jävla fräsch ut. men vi ser så jävla glada ut, det tycker jag om)

älskar dig hjärtat mitt :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0