you're love killer, you're a murderer

Jaa... idag skulle man varit på ungdomsmottagningen 09.30, hämtat pengar av matilda 08.45, lämnat pengar och sedan åkt till skolan 10.10. Men när jag ska klä på mig i hallen, känner jag att min plånbok inte är i jaackan, där jag hade den sist. Jag letar ööööveeerallt, i  alla jävla väskor, ute på trappen, jag letar fan överallt. hittar inte plånboken, med MINA busskort i. Mitt skolbusskort, så jag kan ju inte direkt åka med bussen ändå.

Letar i en kvart, när jag inser att den är borta och jag dessutom missat bussen. Ringer mamma och frågar om den ör i bilen, eftersom hon hämtade mig igår när jag kom med tåget, men ICKE. INGENSTANS!!!!

Så jävla aaarg. varför händer de alltid mig? Klockan tolv ska jag ringa Ul och kolla om jag tappat den på tåget och ifall någon lämnat in den :/ hoppas.. 

Och nu kan man ej åka till skolan heller.. skitliv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0