friday, i'm in love

förjävlig söndag. helt sliten!

i fredags kom robert och emmelie till mig runt.... två, då vi börjar göra oss i ordning för att sedan dra vidare till alec och förfesta lite. åkte med halv åtta bussen in till tierp, och sedan mot karlholm. kul att vi var dom ENDA på bussen som skulle dit hahahahh! alla andra tog 21 bussen, så vi palla ej. 

åkte hem runt tre, roberts far hämta oss. kan ju bara nämna att det var en grymt värd kväll, hade så jävla kul!!! förutom att de blev liiite för mycket utav de goda. men sånt händer.. typ jämt. för mig. typiskt hahah. 

robert vann bästa utklädnad och fick allt ifrån skor till chips, diskborstar och massa grejer! och vem styla han då? jag såklart ;) empi och jag blev ju nominerade också, men robert vann. grymt nöjd. vill bara tillbaka, älskade fest. 

men mådde ju inte så jävla bra i lördags. fortfarande helt sliten!

mer bilder finns på fejjan. pusshej.
jag älskar robert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0