hej livet suger

gillar anonym som var lite halv kaxig. tänkte bara säga att du antingen ska kolla svaret, eller så skriver jag direkt här. var inte så rapp i käften om du inte vet någonting. och börja stå för vem du är så kanske folk börjar tycka om dig också hihi<3 

sjuk igen. pallar inte. 

less igen. orkar inte. 

förstår inte hur jag ska kunna bygga upp ett förtroende för en person som bara sjunker mer och mer i ögonen? det blir så jävla svårt i mängden. det känns som att det inte längre spelar någon roll vad jag säger, för det går bara in i det ena örat och ut i det andra. det känns som att vi hänger på en skör tråd, så ta detta på största allvar för fan. jag klarar inte av något mer.

livet blir bara sämre och sämre känns det som.. haha så jävla emo och arg och sjuk. fan för... livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0