hej sjukabarn

jag mår skit. jag kan knappt prata, min röst är HELT borta :( det gör så ont i halsen på mig.

idag har inte varit en speciellt bra dag. har varit så förbannad för att jag är sjuk, och det är många andra tankar som flyger omkring i huvudet just nu. så mycket rädsla! det är konstigt hur man kan definera rädsla på så många olika sätt. hursomhelst så har det varit jobbigt. jag älskar dig robert! 

och mamma kommer hem tre inatt från bulgarien.. kan hon komma hem nu så hon kan tycka lite synd om mig??? jag behöver förfan lite action här. Jag ligger här och kan inte ens prata, och inte en jävel kommer med lite te eller bullar.. kuckelimuck medicin skulle ju inte sitta fel. 

det är bra. för imorgon kommer robert och tar hand om mig... myyyys!!!!!!!
nu ska jag titta på what happends in vegas och vänta på mamma.. herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0