hejförfan

gud vad jag ogillar att hata folk och vara ständigt irriterad. tar så otroligt på krafterna! ville bråka i lördags. hatar dig. 

hehe. jaja, idag äre måndag och jag har varit i skolan från halv nio till fem, sen back to work och slutade åtta. hemma halv tio och nu sitter jag här! väntar på att robert ska höra av sig...................

lugn dag imorgon iallafall! dock lär jag åka en halvtimme tidigare för att hinna byta om och komma i tid till gympan. badminton imorgon, skoj som fan! :D nu ska jag ba chilla och lugna mig lite. herrå

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja de måste ta mycket på krafterna att gå runt och hata folk helt i onödan när du inte ens känner personerna i sig, jobbigt läge

2010-09-16 @ 21:24:39
Postat av: amina

svar till äckel anonym: de måste vara ganska jobbigt att behöva vara anonym och inte våga stå för vem man är. mooooogeeeeeeeeet! ;) tycker de känns lite som att du kanske känner personen i fråga? du kanske ska kolla vem som "hatade" vem först ifrån början sötnos. pussälskardigmest

2010-09-16 @ 22:58:36
URL: http://aminis.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag stod för ganska många, du hatar i onödan. precis som du skrev i inlägget, ständigt hata och vara irriterad, jobbigt.

2010-09-22 @ 19:14:01
Postat av: amina

sv till anonym: men om du står för så himla många, varför kan du inte säga vilka ni är då? :) du verkar ju vara ganska häftig nu, så då kan vi ju se vem som är häftig sen. du verkar ju veta vad saker handlar om, så låt oss snacka om det.



det var inte din pojkvän som blev hotad till misshandel? jag har ALL rätt att HATA den person som vill min pojkvän något illa, utan att någon person osm inte ens vågar stå för vem hon är kommer och säger att det är fel.

2010-09-23 @ 11:47:10
URL: http://aminis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0