i lost all control, and i need you now

haha, kommer ni ihåg när man gick i sexan? när man bråkade genom lunarstorm, men man vågade inte prata irl? haha, det va ganska ruttet :) eller när man gick i femman, tog med sig sina kompisar och gick emot en tjej. när man inte vågade prata ensam om "konflikterna". man var så jävla osäker och rädd så man behövde några ryggar för att skydda sig.. minns det som igår.... eller nej, vänta, de hände ju för typ några timmar sen bara? hahah.. aaaaa, säger ba yeah. 

inte så konstigt att man inte har något förtroende för en enda själ nu för tiden, för i slutändan kommer det alltid fram att det bara är förgäves. jag litade på någon som jag älskade, och det visade sig bara vara skit. 

jag är jävligt omogen, jag må vara en tönt och jag är faktiskt ganska pinsam. men jag är helt mållös just nu! och jag vet någon som kommer få sota för det. jag känner såhär. nu kan ingen komma och säga till mig vad jag gjort fel, för det här slår allt. 

älskar dig, kommer sakna dig.

nu ska jag starta ett nytt liv (hehe) och det här ska inte vara en emo blogg längre :D jag lovar mina trogna 22 läsare det, hah. vi höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0