i wanna celebrate and live my life

det blir bara värre och värre i halsen, skulle egentligen jobbat idag hela dan. där försvann typ 700 kr eller något. fan!

mamma kom in imorse och pratade i nästan två timmar om deras resa. grät lite för hon saknat mig (man är ju bäst) och sen tyckte hon synd om mig (YES) för att jag var så himla dålig. så hon gav mig en skinnjacka från ellos som satt PERFA, äntligen. och halstabletter! 

har saknat min mamma! skönt att ha henne hemma igen. men nej, sitter och funderar på hur de blir i helgen. hoppas som fan på att jag hinner bli frisk, annars finns de ingen chans i världen att jag kommer kunna dra iväg på äventyr :( på lördag ska jag iallafall vara pochahontas/indian :D på fredag är de ju bara tråkigt 80tal som gäller. snacka om brist på fantasi. hur många fester har inte 50taloch 70tal och allt vare är? kom på nå kul för fan. typ... macktema. man kan vara preem... eller statoil. de är väl kul? 

aja.. måste fixa pengar. ska ut och nattjobba liksom. herrå
skoja hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0