jag kommer alltid att älska dig..

fredagen var menad att bli en grym party kväll. hade as kul i början hos josef, men självklart ska det alltid vara något som blir fel. fast nu vare typ 10000 jävla grejer som bara sket sig. 

kunde förfan inte ens gå när jag vaknade i lördags, har typ brutit knä. en jävla tomtejävel veva en påse med en glasflaska i rakt på mitt knä. snacka om att han ska få smaka på payback. ska nog leta upp kryckor hehe!! :D

idag är de lördag, eller söndag nu. robert och jag är hemma hos mig, vi somnade kl sju och vaknade ett..... men robert har somnat igen? typiskt. jag ligger vaken och tänker. 

fredagen var hursomhelst typ värsta dagen i mitt liv, lovar.


jag saknar dig babert.
jag saknar oss! cuz' we were magic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0