skit saker

nu sitter man hemma igen efter att ha bott i en vecka hos robert. rätt skönt på ett sätt, och jobbigt på ett annat. får inte träffa min älskling varje dag, och får inte sova lite längre :( synd.. gillar ju att sova. 

men istället blir man sjuk. jag måste helt ärligt ha influensan. kan knappt prata, och min näsa är rena katastrofen. jag hostar, men kan egentligen inte för då får jag jätte ont i huvudet så att det känns som att hela huvudet ska spricka. och ibland får jag såvrt med andningen och...... kan någon bara komma och tycka lite synd om mig och ta hand om mig? Så känner jag. någon som stoppar om en i sängen. som när man va liten, de va bra lyxigt.

jag har träffat sanna nu, och hon är underbar<3 hon åkte hem idag :( hoppas hon kmr tillbaks fort!

allt suger ju. fan. måste bara vara lite emo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0