världens finaste människa

måste bara göra ett litet kärleksinlägg. När jag och robert hade ett år så gjorde jag aldrig något. så det får fan bli ett nu! 

ja. att det har passerat ett helt år, det är helt ofattbart för min del! ett helt underbart år. med mycket skratt och mycket tårar. jag har funnit världens bästa pojkvän, den person jag vill ska följa med mig resten av mitt liv. en bästa vän som jag alltid kan prata med. som jag kan vara mig själv med. som jag verkligen kan VARA vän med om jag vill. en person jag vet ställer upp för mig om allt, vad det än handlar om. En helt underbar person!

jag vet aldrig hur jag ska kunna förklara nog hur mycket jag älskar dig, och hur bra du är! för det går inte. jag får liksom inte fram någonting, det går bara inte. du är helt enkelt för bra för att vara sann! jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, du är luften jag andas. du kan mig utan till, helt in och ut rakt av. jag känner mig så himla trygg med dig, och säker. och jag älskar allting hos dig! ditt skratt, ditt leénde, dina dåliga bortförklaringar, dina ledsna ögon, när du lyser upp som en sol när man har bakat kladdkaka, ditt sätt att säga att du älskar mig. Dina fingrar igenom mitt hår, när du smekar hela min kropp och bara tittar mig i ögonen utan att säga någonting. När du pussar mig på näsan och jag på din, det är det bästa som finns hihi! Dina underbara läppar emot mina. Din kropp emot min, att bara ligga och höra dina andetag och känna att du är med mig.. det går inte att beskrivas. 

en sak är säker, och det är att jag skulle göra allt i min makt för att du och jag skulle få det som vi vill ha det, och för att vi ska klara oss igenom att svåra perioder och stora fighter som bara du och jag kan! är det något jag är 100% säker på, så är det att jag älskar dig. och att du är min bästa vän genom allting. jag älskar dig så otroligt mycket robert jansson, att jag aldrig någonsin i hela mitt liv, kommer kunna förklara för dig HUR mycket det är. Och HUR mycket du betyder för mig.
Tack för att du finns och är just min<3 Du är allra bäst!


Kommentarer
Postat av: Babert

Älskling.. Vi har det svårt ibland, och just nu är det väldigt svårt. men som du själv skriver, vi klara oss ut det här. det är det som visar hur mycket man älskar varandra. När man klarar en riktigt tuff period, väntar något underbart och jag vet att vi klarar det här. Jag älskar dig amina, och jag vill att du ska veta det. Jag försöker och försöker för att du ska förstå.. snälla, förstå ! <3

2010-09-09 @ 11:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0