Hello Goodbye

onsdag: åkte till sanna efter mitt möte hos lillebror, och sov där. mycket trevligt att träffa bästis!
torsdags: åkte in till stan vid fyra, chilla med millan på hennes jobb, och sen drog jag hem till sofi på tjejkväll, och sov sen hos elin. var hemma runt ett!

idag är det fredag,och jag ochelin åkte in till stan och åt på donken för lite fylle käk. grymt gott, helt ok fan! sen satt vi i solen och åt två glassar och ägde världen. åkte hem vid fyra och har inte hunnit med mer än att käka middag och prata vetenskap med min bror.

hade grymt kul igår hos sofie iallafall, vill tacka för att jag fick komam dit och alla bruds för en fin kväll :) fick en fråga om hur man söker upp ip adresser, och de är bara att gå in på google.se och söka på "ip adresser" och sen så kan du gå in på alla de olika sidorna och se vilken sida som kan få fram mest info. vissa sidor är sämre än andra.

idag ska jag bara ta det lugnt verkligen. för livet kan inte bli sämre än vad det är nu känner jag. det är såhär de känns att bli sparkad när man redan ligger ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0