Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut

Jag känner mig så fruktansvärt tom. jag kan inte beskriva med ord hur det känns. hela jag släpar fram här hemma om jag ska gå någonstans. huvudet känns så tungt, och jag har ont i hela kroppen. jag vill bara sova, sova och vakna upp och inse att allt bara är en dröm. jag önskar att det vore så lätt.

jag försöker verkligen tänka på annat, men det går inte. jag går omkring som en zombie och känner bara smärta och längtan. och besvikelse. på mig, eller på någon annan, de vet jag inte. jag vet ingenting känns det som. jag gillar inte läget just nu, inte alls. jag hoppas att jag orkar ta på mig bikinin och gå ut och lägga mig sen, men jag hamnar väl förmodligen i soffan som den late jag är. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0