Keep talking shit about me, u making me famous

Jag vet inte om det bara är jag, men är det inte grymt pinsamt och skrattretande med folk som har så tråkigt liv så att dom lär lägga sig i andras för att ha nånting intressant att ägna sin ödsliga tid åt, och för att känna sig bättre själva? Är det inte sjukt när människor vet mer saker om dig, än vad du själv visste om dig själv?

Är det verkligen så kul att lägga ner så mycket tid på mig? Är jag verkligen så rolig? hur kan det vara så kul att förstöra för någon annan, och att hitta på en massa lögner om mig? jag är ingen kändis, jag är bara jag. amina magnusson. ingen annan. ni ska skita fullständigt i om jag har haft sex med 700 pers eller om jag är oskuld, för jag vet SJÄLV vilka jag ligger med och jag gör mina egna val. ni kan sluta ringa runt till folk och säga att jag legat med fler än vad jag anger vara mitt antal, för jag vet själv. dessutom är det en privatsak, det är MIN ensak om jag vill säga hur många jag legat med eller inte, och jag förstår inte hur det kan vara så kul för er att ringa och säga till robert att jag har legat med fler än vad jag säger till honom, vilket jag faktiskt verkligen inte har. han vet exakt allting om mig, ALLT. han vet nog mest om mig, så varför ens försöka ringa honom och dilla i han en massa skit? Dessutom är de bara så jävla pinsamt så att jag vill spy. dom enda som förlorar på detta är NI, era avskum som gör detta. och om ni nu ska ljuga, snälla, ljug om något bättre?

sysselsätt er med något annat, ring mig istället, jag är sjukskriven och har inget att göra om dagarna :) Så kanske vi kan lösa detta tillsammans? helt redo för en fight, fit for fight helt enkelt. bara slå mig en pling så kan vi bestämma tid och plats, snälla. och förresten, att busringa och förstöra för någon annan visar bara på hur jävla dåligt liv ni har, hur jävla dåligt ni mår, och hur jävla dålig självkänsla ni har. snälla, när jag var tolv så tröck jag ner andra för att få må bättre själv, man gör inte så längre.. come on för i helvete. ganska år 2000....

det jag vill komma fram till är att, jag hatar er, oavsett vilka ni är. och om inte ni slutar ringa så kommer jag personligen se till så att jag hittar er och sen ska ni själva få gräva era gravar!!! döööö.

JA, annars har jag haft en jätte bra dag tsm med malin. och igår var de jätte trevligt :) hon fick ett big pack med popcorn av mig hihi. och håret syns typ inget :( gjorde en blekning i hela håret, sen efter det slingor. men de syns inte så mycket, för mitt hår tar så jävla dåligt. så i veckan ska jag färga hos frisör. jag vill typ få ljusblon/askfärgat hår.. nu mot sommarn :) Ska testa, har aldrig varit blond så hoppas de blir bra. nu ska jag köpa pizza för mina sista pengar :d WEEI. hejdååå

Kommentarer
Postat av: sandrarengren

aa funderar starkt på att bli de! lite träning sen är jag redo :D joina sötis?

2011-04-25 @ 21:52:23
URL: http://sandrarengren.blogg.se/
Postat av: Jossa

det finns så himla mkt folk som bara snackar en massa skit och sprider lögner. Men egentligen så är det bara avundsjuka, avundsjuka för att dem själv inte får något eller har det skit tråkigt i deras liv. Vissa verkar ju nuförtiden ha det som en hobby att snacka skit... tyvärr! men du vet att du är bättre än dem, skratta bara tillbaka. Idioter!

2011-04-28 @ 18:05:58
URL: http://josefinawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0