lúgn

vilken helg. i fredags var det "pyjamasparty" hos sofia, trodde jag. dom grundlurade mig, så där satt jag ensam i min pyjamas, april april jätte kul. hade så sjukt jävla kul med bästa tjejerna. tack för de.

på lördag drog jag, hillevi o lina till ramsta på lite chill fest, även de var jätte trevligt. idag har jag pluggat och laddat inför nästa helg då våran fest är. säg till om ni vill komma!!

jag säljer även biljetter till mysweet16 festerna som är den 18 och 21 april, så säg bara till om ni vill köpa biljett av mig!

http://www.facebook.com/update_security_info.php?wizard=1#!/event.php?eid=106979326050836, länk till angels&devils skumparty som är den 21. nu blire duschen sen försöka sova. hejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0