sug min kuk

nästa gång du tänker säga något till mig så kanske du ska berätta och stå för vem du är, annars kan du ju knappast vänta dig en förändring. och för den delen så har du ingen aning om vad som händer i mitt liv, hur jag mår eller någonting annat, så jag förstår inte hur någon random människa kan hoppa på mig och säga att de är självömkande snack när jag säger att folk alltid lämnar? är de inte så då? försvinner inte alla tillslut?

shit, fan väx upp och inse hur töntigt de är att sitta bakom en skärm och vara uppblåst.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla försvinner men alla lämnar en inte, inte i tanken iaf.

Vad är det för liv, att förvänta sig att alla ska svika en? Hur ska man kunna våga älska någon då?

Av erfarenhet kan jag säga att det i längden blir mycket ensamt..



Men du har rätt jag har inget här att göra, och det var inte meningen att strö salt i såren. Så jag lämnar också..

2011-04-07 @ 23:39:13
Postat av: Anonym

Fördelen, eller nackdel kanske, med anonymitet är ju att man inte behöver oroa sig för repressalier.

Då behöver man inte självcencurera, och kan vara mer ärlig.

Vill man se vilka som kommenterar kan man ju ha sin blogg på facebook.

2011-04-08 @ 13:23:22
Postat av: Smsa Låna

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-19 @ 20:59:03
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0