tack för att du finns!

Har kollat igenom pappas dator på lite bilder och hittat massa söta och fina bilder på bla. pappa som ung och min älskvärda och saknade farfar, dessutom bilder på mig som liten, ursäkta mig, men jag måste varit den sötaste bebisen i hela världen haaahaaa! 

Pappa och jag försöker lösa ett litet problem för att kunna titta på lite filmer, pappa har ju sina fingrar som de kliar i hursomhelst så de tar ju ett tag för honom haha, seg som han är. Strax ska vi se över vad de blir för käk för kvällsingen. är fett sugen på kinamat, kanske sushi? nej, vill ha kyckling wook :( pappa föreslog pizza men åt ju de i förrgår så vennee. Min pappa är trots allt en underbar varelse och jag älskar hanhanhan jättemycket och jag trivs så bra här i hans sällskap mitt uppe i allt kaos! Vill bara ta de lugnt och vara med någon som får mig att må bra, någon som pappa. Min fina pappa! En del av mig. 

Han är så fin! Nu ska jag hjälpa honom :) tudilU! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0