tjena

nu har jag bestämt mig. när jag fått en dator och ork så startar jag en ny blogg, förmodligen på devote. den kommer vara mer seriös och det kommer vara mer uppdatering och bilder osv!

just nu är jag inte så mycket för att blogga, speciellt inte när jag inte ens kanlägga in bilderna på datorn och grejer, de är grymt drygt. men snart så blir de ändringar.

hursom så har jag varit med tubert hela dagen, han åkte till värmland idag. kommer sakna min fina vän. måste ta mig nånting att äta, annars så dör jag. häj då

Kommentarer
Postat av: SANANNA

haha, jag har precis börjat blogga där, och skippat min gamla blogg :)

2011-04-19 @ 21:43:25
Postat av: frida

du? hur kollar man upp ip-nummer? :)

2011-04-19 @ 22:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0