VALBORG

What a day. upp och iväg för ett möte kl 9 i uppsala, hann inte äta frukost, så efter de så köpte jag mig en subway och for iväg till skolan och träffade en massa söta tjejer som jag inte träffat på länge. stannade kvar tills klockan 4 i skolan ungefär. kollade på modevisningen och hängde med dom på deras håla, och sen var jag även med på en lektion och sminkade malin. när vi slutade drog jag till stan och köpte mig en klänning tills valborg! funfun. och sen for jag hem med två cheeseburgare i magen, och tjugo kr fattigare. värt!

imorgon ska de firas kvalborg, det gillas. längtar galet tills lördag för jag ska supa skallen stenhårt. woop woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0