and each time i look in your eyes, i know why

Hej och hå. Inatt kunde jag åtminstone sova! men klev upp runt nio och åkte med mamma hem till moster annika och hälsa på en sväng. just nu är jag barnvakt åt lillesyrran medans mor min är och handlar. Runt fyra är det dax att laga en tand..... är as rädd, hatar sprutor mest av allt i hela världen. men nu måste de ske! det kan inte ge mig mer smärta än vad jag redan går och bär på så de är bara att ta tag i det nu.

Förhoppningsvis kan jag gå till skolan imorgon. jag tar en dag i taget just nu. det är de bästa för mig! imorgon ska jag sminka på en modevisning med brudar ifrån klassen, ska bli grymt kul. räkna med att bilder kommer! :)

Nu är de tomt i skallen på mig. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0