♥ Dag 22 – Det här upprör mig.

Oj, den här listan kan bli lång.. Jag är en person som stör mig på väldigt mycket och är väldigt snabb på att tända till. men något som upprör mig otroligt mycket kan jag ju skriva upp lite fint! :)

När någon jag älskar ljuger för mig/Falska människor.
Folk som inte håller de dom lovat. 
Att bli sviken. 
När jag bråkar med någon.
Om saker och ting inte går som planerat.
När det går riktigt dåligt för mig med nånting, som tex. sången eller plugget. 

Ja de är något som kan uppröra mig helt sjukt mycket. men jag blir riktigt jävla störd på folk som är otroligt sega och tar lång tid på sig, en ensam person som sätter sig på en sexplats i tåget (HELT SJUKT JÄVLA IRRITERANDE, varför gör man det?), folk som verkligen försöker klä sig jätte snyggt och så blir de bara helt super fult istället. Klumpiga och äckliga ögonfransar, dvs även fjortisar som ser ut som bajs i ansiktet. Ja de är lite av saker som gör mig jätte frustrerad! :) Puss och kram. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0