♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.

det är mycket som kan få mig att må bra! 
Musik. Musik som väcker goda minnen, det kan få mig att sprudla av lycka. Att prata minnen, det är något speciellt med det. Att ta upp underbara minnen och sitta och drömma sig tillbaka, det är underbart och kan få mig att glömma nuet om jag har det jobbigt. 

Mina underbara vänner och robert. Emma och Jessica får mig alltid att må bättre, de är underbart att ha dom i klassen och att träffa dom varje dag. En kväll med sina vänner, hemma, ute w/e, men de kan verkligen få en att må så mycket bättre också. Även en stor godispåse och en underbar film. De är terapi tycker jag :) 

Tackar alla mina vänner för att ni är så sjukt underbara och fina. Ni är jätte söta allihopa!

Kommentarer
Postat av: the claw

sötnos då, utan dig i skolan hade jag spytt av tråkighet... och utan dig skulle jag aldrig få möta alla dessa underliga känsliga männniskorna på donken mitt i nätterna <3<3

2011-02-06 @ 22:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0