♥ Dag 26 – Mina rädslor.

1. Döden!
Ja.. jag är rädd för döden. jag är så pass rädd för döden så att jag går hos en psykolog och äter medicin mot Panikångest. Jag har haft panikångest sedan jag var 7 år, och gått hos psykolog sedan jag var 12, och medicin började jag med runt 14-15 tror jag. När jag tänker på döden, att försvinna osv, så får jag panikattacker och allt vad de är, och de är de själva medicinen är mot. När man har panikångest fattas ett ämne i hjärnan som gör så att tankarna håller balans, och då gör medicinen så att tankarna ligger jämt och så att inte själva attacken slår ut. Det är väldigt hemskt och jobbigt, men just nu har jag påbörjat en metod som ska hjälpa utan medicin så att jag kan kan komma ifrån detta helt och hållet, vilket känns skönt.

2. Att bli sårad/lämnad!
Jag hatar att få mitt hjärta krossat, jag blir helt jävla nedskärrad. 

3. Höjder!
usch.. jag typ svimmar när de är höga höjder, de drar i hela kroppen på mig. fyfan för höjder!!

4. Småkryp och läskiga djur.
Typ spindlar och ormar, alltså de måste ju vara de äckligaste som finns!! jag hatar de så jävla mycket. speciellt spindlar, det är fan så jävla läskigt alltså.. usch kryper i kroppen på mig så fort jag tänker på det. 

5. Att flyga!
Det är jag förmodligen inte ensam om :) Men anledningen till att jag är rädd för att flyga är för att jag är rädd för att dö, så de hänger ju liksom ihop med ettan.. men aja!

Nu kommer jag inte på några specifika jätte rädslor! Hoppas de dög iallafall! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0