♥ Dag 27 – Min favoritplats.

Hällarna.
Det är en liten klippa mitt längst ute på delen av söderfors. det är hur fint som helst där på sommaren och jag har ett speciellt minne därifrån som jag mår bra av att tänka på! brukar alltid dra dit med massa polare på sommaren och bada, chilla och röka vattenpipa osv. det är grymt mysigt där och så är det nästan aldrig någon där så man är oftast helt ensam.


det var då det var du och jag mot världen. när inga andra existerade och du och jag skulle vara för evigt. det var då jag var ditt ljus och du var mitt. det var då allt var som bäst, och vi älskade varandra precis som man ska. det var då vi var bäst! när vi skrattade med varandra, och när ditt leénde kunde få mitt humör på topp på en sekund. när det bästa jag visste var dina händer på min kropp, och dina läppar mot mina. det var då jag mådde bra! när jag hade dig. du var min favoritplats.. 

nej nu ska jag sluta.. jag får inte spilla mer tårar.
skärp dig amina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0