det finns människor till allt

jag känner verkligen ":P" så mycket P gubbe... på riktigt. tycker de är sjukt att jag ska behöva sitta och ta skit och behöva försvara mig efter allt som hänt. tycker inte någon som inte kan nämna sitt namn ska yttra sig om varken mig eller robert eller vårat förhållande. tycker de är grymt töntigt att sitta bakom en dataskärm och vara uppkäftig och sen inte kunna stå för sin åsikt.

jag är inte ute efter uppmärksamhet, det ni inte fattar är att jag som person blev rädd, och för min del är min säkerhet viktig, viktigare än någon annans. jag gjorde ett val, och alla får tycka vad dom vill om de valet, alla gör dumma saker, dumma saker som vi kanske ångrar eller lär oss av, men de personer som inte kan se saken ur mina skor borde enbart vara tyst om saken. jag förstår till 100% att folk kan tycka att jag var en riktig slyna som gjorde så mot robert, och efter hur jag har betett mig, men ni vet inte heller allting han gjort mot mig, som gjort så att vi idag sitter här. så snälla, lägg er inte i saker ni inte har nånting om. skaffa ett eget liv att lägga ner energi på. det är min blogg, det är klart som fan att uppmärksamheten ligger på MIG! ska jag skriva en blogg och lägga ner uppmärksamhet på någon helt annan människa? nej, jag tror inte det. gillar ni inte att läsa om mig, om min vardag, om mitt liv och om mina känslor, läs då inte. jag kommer fortsätta skriva om mitt liv, och därför ligger just denna bloggs fokus på MIG, eftersom det är en blogg om mig. det ni sitter och skriver är totalt hjärndött helt ärligt. tycker ni att jag ska skriva om typ min bästa kompis tragiska händelsen när hon krocka med en rosa elefant och blev av med ena foten eller vadå liksom? Jag kan inte styra över att något hände mig som jag tar illa upp över och att de ger mig mer uppmärksamhet än vad ni NÅGONSIN kommer få. jag kan inte styra över att jagh är totally jävla grym och att ni hatar att älska mig.. tyvärr, de får ni styra själva över. vill ni klaga mer, som jag sa förr RING MIG FFS :) ni kommer ingenstans på att sitta och klaga och sedan inte ens säga era namn? hur tror ni då att ni ska kunna lösa de? Tycker synd om er som ska behöva ha problem med något ni inte har ett göra med.

För er som är intresserade så, jag har dragit tillbaka anmälan. glada? hoppas ni är riktigt jävla nöjda nu. jag pratade med robert i telefon idag och de var så fucking jävla skönt att prata som två normala människor. som två vänner! vi försöker lösa allt, och ingen jävla människa ska komma och tala om för mig hur mitt liv kommer se ut mellan mig och robert efter allt som hänt. vi har båda sårat varandra och gjort dumma saker, men fan vad roligt vi haft ihop, och de kan ni aldrig ta ifrån oss så puuusss på er och jag hoppas ni hittar någon annan att klaga på, för mig bryter ni inte ner. jag är och förbli bäst i hela fucking världen och om några år är de jag som ser ner på er! ;) puss och kram skumbanan

nu raderar vi allt som varit. snart kommer en ny sak att lägga ner energi på. ge mig mer uppmärksamhet, i love it


Kommentarer
Postat av: lydia

bra skrivet!

2011-02-25 @ 22:43:29
URL: http://lyydiaaa.blogg.se/
Postat av: Erica

Bra Amina!

2011-02-26 @ 13:46:07
URL: http://ericaling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0