Håll mig hårt, eller släpp mig helt

Igår efter skolan så följde jag med emma hem! vi köpte pistagenötter, en lösviktspåse med tre olika godis smaker (haha), Ben & Jerry's och en stor kexchoklad. MUMMA :) emma lagade kyckling med currysås och ris, (tro mig, jag blev inte förvånad!), de smakade underbart. 

prövlåg i soffan hela kvällen med en påse godis på magen, de var ganska underbart. tittade på film och prata massa, en helt otroligt soft kväll helt enkelt. Emmas mamma spådde mig med tarro kort (eller va de heter) på kvällen, och de är läskigt hur de kan stämma så mycket.

Idag hade vi bara idrott, eftersom våran svenska lärare aldrig dök upp. Så jag slutade kl 10. Tog 11.19 tåget hem, nu ska jag lägga mig och sova en stund. Sen ska jag ta 15.55 bussen till Andersberg för att sjunga på Helges. Hemma klockan sex igen! later dudes

Ge mig all din kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0