i like the way

Hualigen. Igår blev det jäktigt! Jag mötte upp frida i stan runt sex, och sedan tog vi bussen till eriksberg för att våldgästa natta i hennes lägenhet och förkröka lite! Lite senare dök även elin upp, as soft. Förfesta som vanliga människor, stenhårt ba. efter nio så drog vi oss mot salabacke till festen, och de var FULLT. tro mig! det gick knappt att komma in i lokalen, helt kaoz. 

Men vi dansade på som vanligt, vilket förmodligen inte uppskattades av vissa tjejer som naturligtvis skulle börja bråka, lacka. ingen rör mina vänner :) så typ där slutade kvällen för oss, runt tolv-ett någon gång. då kom en polare och hämta oss och körde oss till donken sen blev det hemgång! sköönt. Upp tidigt imorse och åka hem, jag slockande i soffan direkt kan jag säga, och sov ett bra jävla tag. Eftermiddagen och kvällen har spenderats i soffan och framför datorn. totalt död. tänkte fortsätta vara levande död för resten av kvällen, nu bjuder jag på bilder istället! Tack för igår iallafall mina kära homies :) 



Kommentarer
Postat av: elin löfgren!!!!!

hahahahah oj vilka itne okej bilder

2011-03-01 @ 17:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0