if you dont love me, pretend..

yes! idag blev det bestämt. alexandra följer med till ayia napa, så imorgon efter skolan går vi till resman och betalar boknings avgiften. vi bytte ju dessutom hotell också, så nu är vi på ett mycket bättre hotell för ca 300 kr mer bara. Nu är det bara jessica som ska med, sen så blir allt frid och fröjd enligt mig :) Kommer inte bli samma sak om inte jessica följer med. en pusselbit kommer fattas :( buhu.. 

Idag i skolan mådde jag helt sjukt illa. trodde verkligen att jag skulle göra en kast spya vilken minut som helst. gick och lag mig och sov på en soffa och låg dör i circus tre timmar. sen sminkade jag rebecca och åt 3 knäckemackor, sen mådde jag a little bit better hihi. var på utbildning för Provoice efter skolan tillsammans med alec. gick super! ska ha min första jobbdag på måndag 17.00 - 21.00! Mitt schema kommer att se ut såhär: 

Måndag: 17.00 - 21.00
Onsdag: 17.00 - 21.00
Torsdag: 17.00 - 21.00

Sen ska jag försöka jobba så många fredagar och Söndagar som möjligt. och sen hoppas jag att dom fixar så att vi som säljer projektet "Pocketklubben" (jag ska alltså sälja pocketböcker) ska få börja jobba på förmiddagarna också, de är inget alternativ just nu. Men man får komma in och jobba när man vill även om de inte står på schemat, så de blir nog en hel del extra jobb så fort jag har tid och ork. ska tjäna massa parraaa! nu ska jag sjunga i en kvart eller så. hare gött! ett glas mjölk skulle sitta fint :) 


Kommentarer
Postat av: ja

fattar inte att du kunde göra såhär mot mig :S

2011-02-03 @ 20:02:28
Postat av: ja

fattar inte att du kunde göra såhär mot mig :S

2011-02-03 @ 20:03:02
Postat av: Amina

sv: hahahah nej inte jag heller vem du nu är!! :D om du vill ha ett ärligt svar kanske du ska skriva namn och eventuellt telefon nummer älskade du!

2011-02-03 @ 21:27:37
URL: http://aminis.blogg.se/
Postat av: julia

vad heter hotellet? :)

2011-02-04 @ 13:19:45
Postat av: amina

sv: vem julia? :)

Anthea heter de!

2011-02-04 @ 14:54:44
URL: http://aminis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0