Jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat

Idag gjorde jag det.
Jag blir hemma imorgon från skolan också. Det känns pisstråkigt men jag vågar inte gå ut utanför dörren pga vissa skäl. Men det löser sig. Jag vill festa ap arsle i helgen, så hojta till om det är fiesta, amina kommer direkt promiz. 

Nu ska jag ut och röka (ja, jag klarade mig från att inte röka på 3 veckor, men så fort jag blev ledsen så föll jag ner i gropen... fuck ass), sen ska lägga mig och sova.. jag har ju som sagt varit vaken hela natten så jag är skapligt trött haha! Känner mig inte alls lika glad nu.. told ya so. Jag vill ha glass! Hejdå :)

fortsätt le, fortsätt va stark, fortsätt kämpa och fortsätt att aldrig glömma. du har tagit så jävla stora kliv nu så det skulle vara så jävla fel av dig att visa dig vek nu. Kör hårt! Jag är bäst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bäst! Men måste bara påpeka kopieringen utav Lindas sminkbloggs rubrik, ingen big deal ;) men ändå hihi

2011-02-16 @ 23:45:00
Postat av: Amina

Sv: oj, vilken påhoppning! jag lyssnade på låten Jag kommer - Veronica Maggio, de är därifrån det kommer. Jag kände att den meningen tilltalade mig, det var allt.. jag har inte ens sett att hon har skrivit så :P

2011-02-17 @ 12:54:27
URL: http://aminis.blogg.se/
Postat av: Alec

Du är grym helt enkelt! ♥

2011-02-18 @ 13:23:12
URL: http://cookiesandmilk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0