man lär sig av sina misstag

tacka gud för det. världens jobbigaste resa hem..

Nå. Igår efter skolan åkte jag som sagt till Helges. hann inte med halv tre tåget, så jag kom typ en kvart försent och hann därmed bara vara där i en kvart också, man har ju bara 30 min/gång. Det var lite tråkigt, men det gick bra. Pappa fick skjutsa mig dit, annars hade jag ALDRIG hunnit! Och eftersom jag inte hade nånting att göra efter det så bestämde jag mig för att stanna hos pappa över natten. Vi åkte och hälsade på pappas fru Qio på hennes jobb, pappa käkade sushi där och sen drog vi iväg till valbo för att köpa trosor, byxor och tröja till mig, hahaha enbart för att jag inte hade planerat att sova kvar och inte hade med mig något ombyte. Så himla underbara!

När vi var klara i valbo åkte vi hem till far min. Qio gjorde som vanligt hur underbar kina mat som helst. blev nudlar och kött samt en kinesisk grejsimojs som jag inte vet vad de heter, men de är så fucking jävla gott, knullar som fan i munnen... mmmmums! kollade på film och somnade väl runt ett, så tro mig, jag var trött när jag klev upp sju imorse. Pappa fick skjutsa mig till skutskär för att lämna mig vid tåget, han är världens bästa pappa. Och sen var det praktik hela dan, det gick bra. Klockan fem drog jag mig till jobbet, och även de gick bra. Var två ordrar ifrån att vinna en biobiljett, SÅ JÄVLA SUR. ville verkligen ha den!!! :( 

När jag åkte hem blev allt kaos.. Det är inget jag vill gå in på mer än att jag känner mig väldigt kluven och mår kasst atm. Jag kommer ta en sovmorgon imorgon och vila ut lite, för jag behöver verkligen sömn. Så därför avrundar jag här. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0