"Och jag har inge minne ifrån igår, eller hur jag tog mig hem"

Sinnes. Vilken lördag, vilken natt, vilken morgon! Det hände i vendel igår, och mina kära vänner och jag var dom bästa utklädda. men matilda tog fan hem priset med sin Facebook utstyrsel. Jag tyckte jag låg snäppet längre ner än matilda med min 70tals dräkt som är så ful så att man vill spy, och Hillevi med min arabdräkt och victoria som såg ut som al quajda eller hur de stavas, usama bin ladin hursomhelst. love it. 

Hade riktigt kul fram tills dess att de kom fram en barbie bög och ville vara häftig. han knuffa mig, jag knuffa tillbaka, matilda tänkte "okej, amina knuffar honom, då gör jag också det" och ger honom en till knuff i ryggen och då knuffar han matilda så hon flyger seriöst över hela fucking dansgolvet, och efter de var festen slut så att säga. Alla i hela jävla lokalen låg på en hel hög på govlet och slog på killen (rätt av mig och matilda hehe) och tror inte han mår så bra idag om man säger sååå! Så då åkte jag på efterfest i månkarbo hos tommy och kila stadigt med alec och emma och söp till sju på morgonen, sen däcka jag i soffan! trööött. 

Idag har vi hjälpt tommy att städa och ätit pizza, helt okej värt. Kom hem vid fem, och jag skulle kunna sova i ett år just nu känner jag. Jag mår inte så jävla bra efter gårdagens bravader. men en helt okej jävla kul kväll alltså, faktiskt ;) jag ska lägga upp bilder på facebook, sen får vi se om jag pallar lägga upp här. blir nog någon bild ifrån gårdagen iallalfall, men tills dess, så på avseénde kramizzar

Måste bara lägga en note till mig själv: Sluta bråka på alla fester. Jag lyckas alltid börja tjaffsa/bråka med någon.. kan inte minnas en enda fest jag varit helt bråk fri. det är sorgligt, SKÄRPNING!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahahahhahahahhahaha så jävla sinnes! Ville ju vara lika cool som dig...

2011-02-27 @ 20:18:36
URL: http://mlofgreen.blogg.se/
Postat av: Mickan

Är så sjukt jävla besviken på att du inte kan bete dig. Du ber på dina bara knän om att få komma och Jenny är snäll och låter dig komma. Jag kan ju säga att det var sista gången du rörde nån av mina kompisar!

2011-02-28 @ 21:57:50
URL: http://michaelaanderssons.blogg.se/
Postat av: Mickan

Är så sjukt jävla besviken på att du inte kan bete dig. Du ber på dina bara knän om att få komma och Jenny är snäll och låter dig komma. Jag kan ju säga att det var sista gången du rörde nån av mina kompisar!

2011-02-28 @ 21:58:12
URL: http://michaelaanderssons.blogg.se/
Postat av: Mickan

Sen är jag absolut inte ute efter att bråka. Tycker bara det är jobbigt när vissa människor tog illa upp. Ha de bra

2011-03-02 @ 21:44:50
URL: http://michaelaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0