raise youre glass!!!

HEJ! Igår åkte jag hem till pappa runt tre. vi hälsade på Qio på hennes restaurang och åt lite sushi, sedan bar de av hem till farmor. satt där och hängde lite, käka lite bullar och drack cola! Sen bar de av hemmåt runt åtta tiden, och då blev de en drive in på mcdonalds... fucking amazing for my mage! :) Sen dega jag i soffan hela jävla kvällen.. Runt tolv på natten blev den pizza bit också. Sen låg jag mest och funderade på hur fan jag ska lyckas få upp konditionen... Äter ju inte världens bästa mat direkt :( men snygg är jag ändå, så de spelar ju ingen roll....

Nu är jag hemma, totalt jävla laddad inför ikväääll!!! Har fixat dricka, cigg, pengar, ja ALLT. så de känns sjukt skönt. Nu är de bara lusen som ska svara på mina sms... men hon vägrar :( känner mig galet dissad. Och vad FAn ska jag klä ut mig till ikväll? Arab eller Typ... Abba Stuk, världens fulaste jävla dräkt, den får mig att vilja spy. Jag tror jag kör på dräkten! hihi. 

Annars är de bara slänga sig in i duschen och börja fixa och dona för halv sex bär de av mot tierp för lite förkrök med några brudar som jag saknar dåligt mycket. FÖR MYCKET ALLTSÅ. Imorgon ska jag jobba bakis, kommer gå så jävla bra... 

Shit, jag mår så sjukt jävla underbart!!!!! :D Ni anar inte, efter regn kommer alltid solsken, som jag alltid sagt! (hehe ironi... största emot bakom skärmen jö) HEJDÅÅÅÅ!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0