she got that whole place glowing

men gooodmorgon! Vaknde av att jag var helt fucking jääävla svettig, sjukt drygt. Blir duschen dirr nöö! Smsar lite med frida och försöker kirra förfest tills imorgon, då är de party i bälinge, och jag ska köra me tjejerna i klassen tänkte jag!! Så sitter och försöker brassa ihop ett gäng, helt okej jävla kul, dock är jag pank men jag får flörta med mamma.. kanske ska städa hela huset så gåre nog ;) eller? 

Förövrigt så tror jag att dagen ska spenderas på helges och sedan hos far min.. grejen är bara att jag inte har något busskort, så de beror på om far min kan komma och hämta mejsi!! Hoppas för guds skull :) pallar inte sitta hemma idag heeelleeer. är helt galet shoppingsugen också, får se till att styra upp de när pengarna rullar in. tror jag ska avbryta min sjukskrivning nu i veckan också och dra och jobba, förlorar så jäävla mycket pengar pga en fucking idiot och de är så inte värt de. nu hungrar jag ihjäääl!!! måste käka hej :D


vi kör igen brudaaar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0