shut up, and let me go

ouf. vilken dag. Lögner och en jävla massa skit! Jag tycker de är så jävla häftigt när människor vet saker om mig som jag inte ens visste om :S de är fan helt sinnes.. fick tex. höra idag att jag tydligen träffat en annan kille, de visste inte ens jag om, de va lite coolt.. Om ni har problem med att förstå vad jag menar i min blogg, så fråga gärna först så jag kan rätta er. den är tydligen svår läst. 

första dagen på jobbet idag! gick helt okej. galet trött nu bara. och less. ska försöka sova så fort som möjligt. imorgon är det helges som gäller, as kul! Kommer hem runt sex imorgon, så vi hörs väl då antar jag. nu måste jag verkligen sova.. eller ja, försöka iallafall! Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0