sliten chey

ooooo vilken helg. jag är helt slut verkligen. sminkade på modevisning efter skolan som sagt, och efter de drog jag mig till mr.mentzer och chillaaa, vi drog till hans polare men dom sög så jag och sandra tagga vidare på fest hos mickan ist =) tack för de! och sen runt två gick jag till sötkorven igen och sov över! (sov lite väl för hårt kanske..)

på lördagen så åkte jag hem runt fyra, var hemma ca halv sex, duschade och sminkade om mig sen drog jag mig till öregrund med alec, hahah, fyra timmars resa för en liten rutten fest, vääärt. nej men de va awsome kul faktiskt, bara för att jag och alec är så grymma och skiter i alla andra. gick och lag oss runt 7-8 tiden på morgonen och jag sov på golvet, AJ. kom hem halv fyra iallafall och nu har jag bara sovit sten hååårt. alec har förmodligen brutit armen på mig också, puss gumman, de va snällt. 

nu ska jag göra något annat häj

ja så lyckliga var jag och alec haha! observera ketchup ifrån hamburgare på näsan på mig :D glad tjej iallafall!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0