smile now, cry later

vilken natt. somnade runt halv tolv. vaknar av att väckarklockan ringer, går på toa, går in i mitt rum och sätter upp håret, tar på mig parfym och lite deo. Sov bara i trosor inatt, så därav stog jag enbart i de och kom på att min bror snart kommer komma upp också, så jag kanske ska klä på mig. fick för mig att jag skulle kolla hur mycket klockan var, och den visar 01.34.... GAAAH! skapligt less!!! drömde alltså bara att väckarklockan ringde.. gick och lag mig igen och somnade om efter ett tag. 

Var sjukligt trött imorse. När jag nästan somnade på bussen till uppsala ringer mobilen, och de är wonderbara jessica som säger att hon åker bakom bussen och att jag ska hoppa av vid nästa hållplats och åka med. Så sagt och gjort! Jag hoppar av bussen, MITT UTE I INGENSTANS!! Och lite längre bort ser jag en rutten röd bil kommandes sakta men säkert ;) Och där satt hon, min undersåte, lika vacker som en solnedgång. Jag hoppade in i bilen och sen for iväg till skolan! Hade bara Engelska B, vi hade redovisning och de gick bra. Vi skulle skriva om varför man ska komma till sverige, och jag fick som uppgift att skriva om shopping, då valde jag att skriva om Nk. Och av någon anledning, så skriver jag "It was also in this building our former Prime Minister Anna Lindh, was stabbed to death!" hahahahah skapligt pinsamt de blev när jag läste upp de, jag tänkte inte riktigt på att jag skulle läsa de för ca 20 pers och att de lät helt brutalt. och varför skulle de få någon att vilja komma till sverige? helt dumt bara :D

Pallade inte gå på Bild & Form, så ja hängde med emma till hennes pappa, där han skulle skriva på något papper om våran utlandsresa. när de va klart gick vi till resman och betalade bokningsavgiften, heeelt underbart! för nu ska jessica med också YEEES :D:D och de blev bara 4800 för resan, awsome ;) 300 kr billigare, av nån anledning. 

tror jag ska ta en powernap. Är hemma nu och chillar. Ska vara de hela dan, för imorgon är de party all the night. Tjotjena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0