Sometimes i scream out you're name

Det har varit en väldigt konstig helg. I fredags jobbade jag och var hemma och tittade på tv och åt massa massa godis, somnade typ ett och sov till tolv, skönt. På förmiddagen på lördagen hade jag panikångest och grät säkert i flera timmar, tills jag insåg att det fan inte var värt det.. Om det är meningen att du och jag ska åldras tillsammans, så blir det vi igen. Ödet bestämmer. Så det är helt enkelt meningen att det ska vara såhär. Jag insåg alltså att jag grät helt i onödan, för det dåliga för alltid något bra med sig. Därför tog jag kontakt med millan pillan och drog på fest i järlåsa istället! 

Där vare aawsome kul alltså :D tack för de bruden! Landade väl hemma vid två tiden. Åt massa god fylle käk och drack 7up (HAHA). Vi kollade på barnen i bullerbyn, sen slocknade vi! Klev upp runt halv tolv, och klockan tre drog jag och jobbade till klockan sex, så jag landade hemma halv åtta, och då blev de att fylla kistan med kyckling och ris, mumsi. Nu laddar jag kameran för att lägga in en massa bilder som kommer lite senare, men innan dess ska jag duscha. hade iallafall en grymt bra lördag! Och imorgon har jag sovmorgon så de kunde ju inte varit bättre. 

Nu ropar duschen på mig, ses snart puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0