that girl is so dangerous, that girl is a bad girl

goooodmorgon! vaknade av att the police i uppsala ringde och ville att jag skulle maila massa bilder, detta var runt 10, blev ju liiite less när dom väckte mig... ska försöka somna om, men är LITE för uppspelt för det nu! har inte bara mailat massa bilder till polisen, utan till något annat också.. och de är helt andra bilder vi snackar om.. håller tummarna och hoppas på de bästa, AWSOME! får se om jag berättar överhuvudtaget.. :)

snart kommer sandra hit, vi ska leka och spela in en massa filmer som vanligt antar jag :D hahahah så jävla spårade så de inte är sant.. men först blire sova lite till, frukost och sova lite till! hej och hå :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0