VECKANS BRAVADER

Ja, eftersom de är onsdag imorgon så börjar vi därifrån nu lite i efterhand bara för att de kommer hända ruuliga saker!

Onsdag: Praktik, 10.00-18.00
Torsdag: Skola 08.30-14.30! Utbildning 15.00 - ?
Fredag: Vet ej, hojta till om du är ledig :) 
Lördag: FEST MED ALEC OCH EMMA I UPPSALA, TAGGAD
Söndag: Bakis med alexandra!

Härlig vecka. Utbildningen jag ska på är alltså för mitt nya jobb! Jag fick jobb på Provoice, var där i måndags på arbetsintervju och fick de, så jävla nice. Så då ska jag på deras utbildning nu på torsdag för att lära mig hur de jobbar osv. ska bli awsome! Hoppas på att få börja jobba så fort som möjligt och att jag får sälja något roligt. Hejochhå

Kommentarer
Postat av: linnéa

jag ska sätta i själva staven om 2 veckor, det där är läkstavar bara :) ondaste jag gjort i hela mitt liv, om jag säger så, är inte känslig av mig, men sådär ont trodde jag inte att det skulle göra.. men sjukligt snyggt och helt klart värt de! :) gör det på redrum i gävle, där var dom skitduktiga! :)

2011-02-01 @ 19:11:39
URL: http://sjolenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0