when everything I know falls apart, you're the reason I come home

Hejhej tjena bloggen. Klev upp sju imorse för att göra mig i ordning och vara på praktiken klockan 10. Dagen rullade på hur fort som helst. Och på lunchen tog jag mig en liten shopping runda. Helt super nöjd, hade världens jävla tur, och tro mig, de brukar jag inte ha. Fick sluta halv fem istället för sex, så jag var hemma halv sju, och sen dess har jag bara ätit middag, sjungit och planerat lördagens festligheter med alexandra. planerar på att spåra!!! 

är helt sjukt taggad hur som. Har tagit bort sminket och gjort i ordning mig för kvällen, ska bara borsta gaddarna och välja ut morgondagens outfit sen ska jag hoppa i säng. 

Här är bilder på dagens kap!
Skinnklänning 99:-, Cubus. Skulle egentligen kosta 500!!
Spets body, KappAhl 50:-!
(snygg bild)

Ha en god kväll alla kära. Adios!

Kommentarer
Postat av: jossa

sjukt snygg klänning! (:

2011-02-03 @ 09:08:00
URL: http://josefinawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0