♥ Dag 15 – Mina drömmar.

Jag drömmer om att bli rik. väldigt rik. Ha en jätte snygg våning någonstans är i sverige, vet inte vart. Men känns som att jag vill bosätta mig i uppsala. Efter skolan vill jag gå makeupinstitute, sedan vill jag jobba utomlands och frilansa ett år som både makeupartist och sedan turist ledare eller vad de heter hehe. 

Sen vill jag bli jätte känd och as duktig makeupartist och vara massvis med rik och sminka jätte kända människor :D:D wihiii. Och jag vill självklart vara tillsammans med robert, ha ett barn som heter Kiara, och inom en viss tid kanske ett till litet embriot, en kille :) 

Hursomhelst. Störsten drömmen är väl helt enkelt att bli rik och jobba med det jag älskar! Och ha robert bredvid mig.. mihi. hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0