♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.


jag minns inte så många födelsedagar ifrån när jag var liten, bara en. och vad jag minns ifrån den är att jag gick in på mitt rum och grät för att jag hade fått en docka i present som jag inte gillade. Gullig tjej! :) Och eftersom jag fick panikångest när jag var 7, så hatade jag att fylla år och bli äldre så jag har aldrig riktigt uppskattat att fylla år och därav inte velat haft något ståhej osv.  

Men den bästa födelsedagen jag haft var nog när jag fyllde 16. jag var jätte glad och hade inte så mycket ångest som jag brukar ha, då hade jag börjat prata med robert så jag svävade som på rosa moln. mina vänner kom över på fika på förmiddan och sjöng för mig och åt glass och pratade lite skit. efter de drog vi ner på badet och badade och solade och hade de as trevligt. mot kvällen så följde moa med mig hem och sa att vi skulle ut och cykla en liten sväng. hon skjutsade mig och åkte mot templet, och när vi kommer fram så ser jag att mina kära vänner sitter där med glass och kakor och läsk och sjunger för mig, och så gav dom mig en present. fick en vattenpipa, blev helt överlycklig! Jag blev så jävla glad för den överraskningen och de är nog den allra bästa födelsedagen jag haft. den var helt underbar. Sedan satt vi där i templet i flera timmar och rökte vattenpipa tills vi mådde så jävla illa. vi hade ätit upp två stycken två liters glassar också hahah. Det var en fin födelsedag! Tack mina kära vänner<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0