♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.

Man ska inte ångra saker man gjort, för det gör en person bara starkare och får en att växa. man lär sig av sina misstag helt enkelt. men är det något jag verkligen verkligen ångrar och känner mig skamsen över, så är det alla gånger jag varit otroligt jävla elak mot robert. när jag behandlat honom illa. för jag förstörde bara för mig själv, men som jag sa innan, jag lärde mig verkligen av det, och jag skulle aldrig någonsin kunna vara så elak igen. 

Over and out. 

världens snyggaste :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ni gjort slut??

2011-01-29 @ 16:13:18
Postat av: amina

sv: ja, de var 3 månader sedan..

2011-01-30 @ 13:18:04
URL: http://aminis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0