ett litet goodnight message

pust. nu har jag sökt jobb enda sedan jag kom hem ifrån skolan! Har fått svar ifrån endast en. vi får se hur de går! jag måååste verkligen få ett jobb nu så att jag kan leva livet i ayia napa och på peace and love. Jag känner mig verkligen helt dunder glad för att allt är bokat, ska bli så jävla kuuul! 

nu väntar jag bara på ett samtal, efter de ska jag gå och lägga mig och sussa. imorgon är det apu, men jag funderar starkt på att stanna hemma. jag har inte mått något vidare idag, och min medicin som jag börjat med får mig verkligen ur balans.. Vi får se hur de slutar imorgon bitti. Jag känner iallafall för att sova bort hela dagen och drömma mig bort till cypern, jaaaa härrå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0