go och glad, kex choklad

Ovanligt att jag försov mig imorse! nono. kom en timme sent, gjorde inte ett skit för min del. vi hade kundpass idag på förmiddan, men jag hade ingen kund så jag sminkade lite med rebecca. vi skulle repetera läppar och ögonbryn igen, och gick super den här gången också tycker jag :) på eftermiddan var de kultur och stilhistoria, och jag och malin har ju 60tal, och Malin sminkade mig den här gången, awsome shit. så duktig min lilla pärla! 

Efter skolan, som dock slutade kvart över fem (!!!), de var en jävligt lång dag, så gick vi ner till stan och mötte upp emma på resman och bytte hotell. jessica ska förmodligen med, och hon uttryckte sig så fint som "fyfan vilket jävla ruckel!! jag kommer fan  spy på de där hotellet, färgerna gör mig illamående". och mitt förslag om att ta med egna lakan var tydligen jätte idiotiskt. Så nu har vi bytt till ett annat jätte fint hotell, blev typ... 300 kr dyrare, men lätt värtee! så nu jävlar får jessica vara nöjd, och följer hon inte med nu så kan jag lova att hon kommer åka på moppo! 

nu har jag varit duktig och pluggat engelska. skrivit glosor och lite info om shopping tills våran redovisning på måndag nästa vecka.. detta var allt för mig. imorgon är de fredag än en gång, dagarna bara flyger iväg, på riktigt. hinner inte med!!! härå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0