Hejhej, hemskt mycket hej

HEj allihåppa. Idag vaknade jag halv två, dåligt av mig. Hur ska jag kunna somna i tid inatt då liksååm??? skola imorgon, längtar ihjäl mig..

Nu har jag duschat och grejat så snart ska jag ta bussen ner till tierp för att träffa emma och alec, sen ska ska vi våldgästa alecs hem hihi! såå mys. jag ville egentligen sova hos alec inatt men hon skulle träffa en annan polare ikväll, jävla svikare asså shiiiit.

Annars då? Känner mig ruskigt äcklig. Helt torr och flasig i hela ansiktet. Orkar inte sminka mig heller, för jag pallar inte ta bort det. Lat tjej. ja. 

Nej, nu ska jag sätta fart. Önskar de fanns ett mc donalds i tierp, hade varit de bästa som hänt mig :P på återseende, Amina Magnusson. Kom!

Btw, fyfan :( kollade på någon jävla hundfilm igår, typ Hachiko A dogs story. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH VAD HEEEMSK! grät så mycket i min ensamhet, ville typ döda mig själv. världens finaste hundvalp också.. dööör lite :( ååååh så fin! såfin! ville typ gråta för den var så fin. åh... filmen är baserad på en sann historia också :( rekommenderar!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

åh .

jag vågar inte se den filmen. jag grinade som en tok när jag såg trailer på den, på nyheterna.

så det var inte ens en hel trailer. kanske 10 sekunder.

haha och jag grinade, så mycket att jag inte hade någon luft kvar.

jag klarar inte av sådana filmer. :(

o den är ju baserad på en sann historia.

jag grniar typ nu när tänker på den. haha

2011-01-13 @ 11:10:35
URL: http://divinerebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0